onsdag 25. mai 2011

Resten av plakaten

Beklager at jeg ikke la ut rydde-plakaten som jeg gikk i gjennom på fredag.

Her kommer resten av punktene:

III. MODELLER
- M = 1:500 skal settes inn på den store fellesmodellen
- M = 1:200/ 1:20 stilles ut foran plansjene

IV. GJENNOMGANGER

 Torsdag 26.05:
_1 student  10 + 10 min (Dere som jobbet alene har altså 10 min på å presentere oppgaven. Deretter følger 10 min med spørsmål fra sensor)
_2 studenter 15 + 10 min (Dere som jobbet sammen to og to får 15 min på å presentere oppgaven. Deretter følger 10 min med spørsmål fra sensor.)

Fredag   27.05: 
_1 student   10 + 5 min (10 min tilbakemelding fra sensor + 5 min diskusjon/ spørsmål/ kommentarer              _2 studenter 15 + 5 min (15 min tilbakemelding fra sensor + 5 min diskusjon/ spørsmål/ kommentarer

V. EVALUERING AV KURSET
Dere samles gruppevis en time mandag 30.mai for evaluering av oppgave 3 - semesteret som helhet. Evalueringsmøtet med studentrepresentantene blir en gang i løpet av tirsdag 31.mai. Kommer tilbake til nøyaktig tidspunkt.

VI. RYDDING ETTER SENSUR

Etter eksamen - Lørdag 04.06 kl. 14:00 - 16:00
Salen skal være tom for personlige eiendeler! Det betyr at skuffeseksjonene skal tømmes! Alle modeller skal bæres ned i containerene som står ute!!! Om vi skal ta vare på modeller/plansjer, vil de bli merket .

Alt som står igjen blir kastet eller donert vekk til en god sak!