onsdag 15. februar 2012

Digital Innlevering / Gjennomgang

Digital innlevering på Torget innen klokken 10.00 torsdag 16.02!
Se under oppgave 1 / Innlevering / Velg gruppe / Lag mappe med navn. Her skal dere lagre hele plansjen (pdf / foto av plansjen) og linker / filene til plansjen ( foto / skisser o.l).

Det vil si at for de av dere som jobber i indesign - lag en pdf av plansjen/indesignfila og en pakke av filene (package som ligger under file). Dere andre legger inn bilder / skisser i en egen mappe som heter linker.

Gjennomgangen på fredag blir fordelt slik:
Gruppe A ("forelesningsnisjen") og D ("materialnisjen") på tegnesalen i hver sin nisje (det betyr at disse må være ryddet til fredags morgen)
Gruppe C på Mellomrommet
Gruppe B på Skiboli

Programmet for fredag blir slik:

09.15-10.00  4 prosjekter - 5 min presentasjon på hvert prosjekt + felles diskusjon / oppsummering 25 min
10.15-11.00  4 prosjekter - 5 min presentasjon på hvert prosjekt + felles diskusjon / oppsummering 25 min

11.00-12.00 Lunsj

12.00-12.45  4 prosjekter - 5 min presentasjon på hvert prosjekt + felles diskusjon / oppsummering 25 min)
13.00-13.45  4 prosjekter - 5 min presentasjon på hvert prosjekt + felles diskusjon / oppsummering 25 min)

14.15-15.00  Felles oppsummering / orakeltime

Alle må henge opp innen gjennomgangene starter! 
Og selvfølgelig skal både 1:100 og 1:20 modellene være med:)

Så langt det er mulig er det fint hvis 1:100 modellene står oppstilt etter A og B tomter (som i et sammenhengende boligfelt). 1:20 modellene står ved siden av plansjen.
Skiboli vil være åpent i god tid før vi starter (08.50).
Rekkefølgen på gjennomgangene tar vi etterhvert - det blir ingen lister.