fredag 24. januar 2014

Gruppe A - veileding i uke 5

Hei alle på gruppe A -

Tirsdag og onsdag i uke 5 kommer jeg for å ha veildening.
Jeg skal få hengt opp en liste på salen som dere kan skrive dere på.

Dere føler kanskje ikke at dere har kommet "langt nok" til å ha veiledning, men gjør det gjerne likevel. Det kan være dere har noen spørsmål, bare vil formidle hva der har oppdaget så langt eller har noe dere vil diskutere. Jeg er åpen for alt. Dere kan også bruke det som en frist ("Jeg skal ha noe ferdig til den veiledningen")

Uansett - det er tid til at alle 18 kan ha en veiledning på 20 min enten tirsdag eller onsdag, men ikke mer enn 9 stk. hver av dagene.

Da er det opp til dere hva dere har behov for. Jeg kommer en tur uansett om noen står på listen eller ei. Vi ses! Lykke til med arbeidet videre nå.

Hilsen Vidar